تقدیم
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اس ام اس جدید سیگار

پیامک های سیگار

 

صلام خدمت تک پیامکی گل

اس ام اس جدید با موضوع ” سیگار ” آماده شد !

تشکر از همه دوستانی که مطالب جدید رو برای ما ارسال میکنن گل

 

 

 

 

وقتی نفهمی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
کی سیگارت را روشن کردی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
و کی کشیدی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
و کی خاموشش کردی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
یعنی یک جای کار می لنگد بدجــــور . . .
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے

 

 

 

 

 

 

خاموش شدی در من ، درست مثل سیگاری نیمه که پرت کرده باشند میان جوی !

 

 

 

 

 

 

سیگارم را بیرون میکشم . . .
نه برای اینکه کسی از دودش آزرده نشود !
برای اینکه نمیخواهم نمیخواهم
کسی در غم و دود سیگارم شریک شود . . .

 

 

 

 

 

 

سیگار را باهیچ چیز عوض نمیکنم
برگرد ، ثابت کن دروغ میگویم !

 

 

 

 

 

 

اینگونه تجویز کرد زندگی . . .
صبح ، تلخیِ قهوه و سیگار
ظهر ، شوریِ اشک و سیگار
شب ، قرصهای خواب و سیگار
تفریح همیشگییَت هم ، مرور خاطرات بی تکرار
پایان نسخه را مُهر زد بنام مُردگی !

 

 

 

 

 

 

سیگارهای تلخ مرا به خوابهای شیرین بردند
کاش می توانستم خوابهایم را به تصویر بکشم !

 

 

 

 

 

 

طعم تلخ سیگارو دوست دارم
تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما
تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم
تلخ مثل نبودنت . . . !
فرستنده : رها

 

 

 

 

 

 

ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﺭﻳﺰﻡ . . .
ﺷﺎﻳﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻴﻦ ﻫﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭستت ﺩﺍﺷﺘﻢ !

 

 

 

 

 

 

وای از روزی که شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد و یک سیگار روشن !

 

 

 

 

 

 

تو میگفتی ” یک نخ روشن کن دوتایی بکشیم ”
از وقتی رفتی به یادت تمام سیگار ها را نصفه میکشم !

 

 

 

 

 

 

نمیدانم من بازیچه دست سیگارم یا او بازیچه دست من !
مهم نیست چون این بازی برنده ندارد چون هر دو میبازیم عمر را . . .

 

 

 

 

 

 

نمیدانم جنس سیــگارم خوب نیست یا جنس خاطـــراتی که با تــو دارم !
آخه بد جــوری میــسوزد دلــم !

 

 

 

 

 

 

ترسم ازشبیست که بیدارشوم ، خاطراتت هجوم بیاورند و پاکت سیگارم خالی باشد . . . !
فرستنده : مهدیه

 

 

 

 

 

 

سه گروه سیگاری داریم !
عاشق . . .
غمگین . . .
دیوانه . . .
اما تفکیک اینها برای ذهن کوچک این ملت جوگیر سنگین است و در این مورد همه را به یک چشم میبینند !

 

 

 

 

 

 

پنجشنبه شب ، پنج نخ پشت هم سیگار میکشم ، به یاد پنج عزیز از دست رفته ام فاتحه ای میخوانم و آه میکشم . . .
روحم ، احساسم ، قلبم ، اعتمادم ، باورم . . .

 

 

 

 

 

 

سنگین کام میگیری مرد. . . !
گم کردن خاطره هایی که پی اش میگردی تقصیر ریه های تو نیست . . . !
دود کن کسانی که باعث سنگینی کام سیگارت شدند . . . !
آنها لیاقت آن خاطرات را ندارند . . . !
فرستنده : رها

 

 

 

 

 

 

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻫﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﺩﺭﺩ ﺟﺪﺍ ﺷﺪﻥ ﺍﺯﻫﻢ ؛ ﻧﺦ ﺑﻪ ﻧﺦ !

 

 

 

 

 

 

پدرم می گفت
گستاخانه از زندگی لذت ببر
زندگی می گذرد
هر چند
سخت . . .

 

 

 

 

 

 

اس ام اس جدید سیگار

 

 

اما
نمی دانست
بی سیگـــــار
اصلا نمی گذرد
حتی ســــــخت . . .

 

 

 

 

 

 

دلم سیگار می خواهد ولی نه برای کشیدن
برای داغ کردن دستی که خوبی میکند !

 

 

 

 

 

 

دیروز دست هایش میان دست هایم بود امروز عکسش و فردا سیگار !

 

 

 

 

 

 

سیگار امروز هم
به علامت همدری با من خیال خاموش شدن ندارد
همچنان میسوزد!
فرستنده : تیوا

 

 

 

 

 

 

اس ام اس جدید سیگار

 

 

سیگار بهانه‌ است ، درد میکشیم !

 

 

 

 

 

 

دلشکسته بودم . . .
کنار پنجره سیگار میکشیدم . . .
خسته بودم . . .
آنقدر خسته که یادم رفت بعداز آخرین پک
سیگارم را پایین پرت کنم نه خودم را . . .
فرستنده : گندم

 

 

 

 

 

 

این سیگار که در دست من است ، می سوزد و صدایش در نمی آید ؛ درست مثل خود من در دست خاطرات تو !

 

 

 

 

 

 

” سیگار ” بهانه ست . . .
” درد ” میکشیم . . .
فرستنده : دریـــــــــــــــــــا

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس سیگار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس جدید سیگار پیامک های سیگار ,
:: بازدید از این مطلب : 1975
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی