.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود مجانی ربات کلش اف کلنز نسخه کرک دایمی و کامل

مژده: تقلب در بازي کلش اف کلنز امتحان شده و کاملا مجانی

کلش بوت يک ربات بوت قوی براي بازي کلش اف کلنز مي باشد. اين برنامه مي تواند تا حدود بسيار زيادي در وقت شما صرفه جويي کرده و بسياري از قسمت هاي بازي را برايتان ساده تر کند.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , آموزش , استراتژیک , اینترنت , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان ربات کلش اف کلنز نسخه کرک دایمی و کامل , دانلود رایگان ربات کامپیوتر , ایکس مود برای کامپیوتر , ایکسمود برای بلو استیک , ربات کلش , دانلود ربات مجانی و سالم کلش اف کلنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 4048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 7 تير 1394
دانلود SpeedyFox v2.0.7 Build 69 - نرم افزار افزایش سرعت مرورگرهای فایرفاکس و کروم

اگر از جمله کاربرانی هستید که از مرورگر فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده می کنید و اکنون شاهد کند شدن سرعت آن هستید می توانید با استفاده از نرم افزار SpeedyFox سرعت مرورگر خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. کند شدن سرعت مرورگر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد، که این نرم افزار کم حجم و رایگان می تواند تأثیر زیادی در افزایش سرعت آن داشته باشد.
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، فقط دقت داشته باشید که زمانی که برای بهینه سازی مرورگر خود اقدام می کنید بایستی مرورگر شما بسته باشد، در غیر این صورت نرم افزار نمی تواند تأثیری بر روی آن داشته باشد. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوک مارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار سرعت برنامه های Skype و Thunderbird را نیز افزایش می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:
- استفاده بسیار آسان
- کم حجم
- افزایش دهنده سرعت مرورگر های موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم
- رایگان
- کاملا ایمن
- بدون آسیب زدن به بوک مارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر
- افزایش سرعت برنامه های اسکایپ و Thunderbird
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

SpeedyFox is a very light utility developed to boost the speed of Mozilla Firefox, a web browser already famous for the high speed it provides.

The application has been specifically designed with this goal in mind, so it doesn't comprise any other tool besides the dedicated feature to increase the web browsing speed.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Firefox
- Skype
- Google Chrome
- Thunderbird



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: defragmenter, firefox, firefox defragmenter, optimize firefox, optimizer, thunderbird optimizer, مرورگر, نرم افزار, افزایش سرعت, افزایش سرعت مرورگر, بهینه سازی, بهینه سازی مرورگر ,
:: بازدید از این مطلب : 1820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Advanced URL Catalog v2.32 - نرم افزار مدیریت و سازماندهی آدرس های اینترنتی

اگر شما نیز از جمله کاربرانی باشید که روزانه از سایت های بسیار زیادی بازدید می کنید و نیازمند این هستید که آدرس آن ها را ذخیره کنید تا در زمان مورد نیاز بتوانید مجدداً به آن ها دسترسی داشته باشید نرم افزار Advanced URL Catalog می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. چرا که با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی نخواهد بود در بین لینک های ذخیره شده در هیستوری مرورگر خود و یا در بین بوک مارک های خود به دنبال آدرس مورد نیاز خود باشید و از تلف شدن وقت شما جلوگیری می کند. Advanced URL Catalog یک ابزار بسیار خوب برای کمک به شما در مدیریت و سازماندهی بوک مارک ها می باشد. همچنین دارای یک رابط کاربری ساده است که برای می تواند به راحتی توسط تمامی کاربران استفاده شود. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تا آدرس های اینترنتی را که با آن‌ها بیشتر سروکار دارید را در برنامه ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه می تواند به همگام سازی، سازماندهی، مدیریت و حتی حذف موارد تکراری از مجموعه بوک مارک های شما بپردازد. این نرم افزار با تمامی مرورگرهای رایج از جمله اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اپرا و نت اسکیپ سازگار است. شما می توانید آدرس های خود را هم از طریق مرورگرهای آن و هم از Del.icio.us, HTML و فایل های متنی به نرم افزار وارد نمایید. این نرم افزار می تواند ادرس های متععد بسیاری را نگهداری و مدیریت کند و حتی می توانید برای محفوظ داشتن آدرس های خود از دید دیگران مجموعه خود را با استفده از یک کلمه عبور ایمین کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced URL Catalog:
- همگام سازی، سازماندهی، مدیریت و حتی حذف موارد تکراری از مجموعه بوک مارک های شما
- قابلیت ذخیره سازی، مدیریت، حاشیه نویسی و ... برای صفحات وب مورد علاقه
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- قابلیت وارد یا خارج نمودن لیست علاقه مندی ها به یا از مرورگرهایی هم چون Explorer, Opera, Netscape, Mozilla, FireFox, NetCaptor, Avant Browser, MyIE2, iRider با فرمت های CSV , HTML و فایل های txt
- قابلیت encrypt سازی و فشرده سازی اطلاعات موجود در Bookmark به منظور حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی
- قابلیت مدیریت و ذخیره سازی بیش از یک میلیون آدرس
- چک کردن خودکار تمامی بوک مارک های وارد شده در نرم افزار و اطلاع به شما در صورت از کار افتادن هر یک از آن ها
- قابلیت قراردادن عکس های thumbnail برای سایت های مورد علاقه موجود در لیست
- دارای یک رابط کاربری بسیار ساده
- امکان قرار دادن کلمه عبور برای حفاظت از بوک مارک های خود
- و ...

While browsing the Internet you are bound to stumble over some great links or various news articles that are perfect to share with friends or store for later. Advanced URL Catalog is a nice tool that was designed to help you manage and organize a wide collection of bookmarks.

The program has a simple interface that should be easy to figure out by all users.

As mentioned, the program can synchronize, organize, manage and even to remove duplicates from your bookmark collection. The app is integrated with all popular browsers, including Internet Explorer, Firefox, Opera and Netscape.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: kmark, bookmark catalog, manager, organize bookmark, مدیریت, مدیریت آدرس های اینترنتی, مدیریت بوک مارک ها, validate url, validator, آدرس اینترنتی, آدرس سایت, بوک مارک, سازماندهی, سازماندهی آدرس های اینترنتی, سازماندهی بوک مارک ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Lunascape v6.9.1.27377 - نرم افزار مرورگر اینترنت سه موتوره

طراحان وب پس از اتمام پروژه ی خود بایستی وب سایت های طراحی شده را بر روی مرورگر های مختلف آزمایش کنند، و از آنجایی که مرورگر هایی که اغلب، کاربران از آن ها استفاده می کنند از سه موتور Trident (موتور مرورگر اینترنت اکسپلورر)، Gecko (موتور مرورگر فایرفاکس) و Webkit (موتور مرورگر های کروم و سافاری) استفاده می کنند، طراحان باید وب سایت طراحی شده خود را با هر سه موتور پردازشی گفته شده تست کنند. Lunascape نام نرم افزاری است که این امکان را در اختیار طراحان قرار خواهد داد.
Lunascape مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می کنند).

قابلیت های کلیدی نرم افزار Lunascape:
- سوئیپینگ موتور IE/Gecko
- شامل آر اس اس خوان و Ticker
- سفارشی سازی سریع با استفاده از افزونه های مختلف
- نوار تنظیم و نوار جستجو
- سرعت بسیار بالا در وبگردی
- سرعت بسیار بالا در اجرا
- پشتیبانی از Addone ها
- امکان بهره گیری از سه موتور پردازشی در یک مرورگر به انتخاب کاربر
- سازگاری با تمامی استانداردها
- مناسب برای طراحان وب به سبب ابزارهای موجود
- واسط کاربری جذاب و امکان تنظیم به دلخواه کاربر
- مشاهده اخبار لحظه به لحظه به صورت Marquee در تولبار نرم افزار
- بکاپ از اطلاعات شخصی در زمان های تعیین شده
- امنیت بالای مرورگر
- وجود ده ها اسکین و پوسته برای نرم افزار
- سازگاری با تمامی پروتکل ها
- امکان بلاک کردن Popup ها
- ذخیره سازی اطلاعات در فرم ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Lunascape combines the best of Firefox, Google Chrome, and Internet Explorer into a single browser. You can easily switch between engines on the fly for each tab. You can also view a page in 3 engines side-by-side for easy site comparison.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

-  Memory: 1GB (recommended: 2GB or more)
-  Internet Explorer 6 or later



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: browse, gecko, gecko engine, surf web, مرورگر, مرورگر وب, نرم افزار, web browser, بروزر ,
:: بازدید از این مطلب : 1699
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Opera v24.0 Build 1558.53 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Opera:
- میانبر سفارسی جستجو
- امکان جستجوی پیشرفته در تمامی سایت های مطرح در زمینه جستجو
- بلاک کردن پیشرفته محتویات صفحات
- پیشگیری هوشمندتر از pop-up
- ابزار حرفه ای جهت دریافت ایمیل و پشتیبانی از سیستم های ایمیل POP/IMAP
- قابلیت خواندن فید های RSS/Atom
- قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت
- نمایش پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی tab ها
- کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم
- پشتیبانی از دریافت فایل های بزرگتر از ۴ گیگابایت
- امکان استفاده از وب سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware
- استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- پوسته های متفاوت و زیبا
- نگهداری از رمزهای عبور در محیطی با امنیت بالا
- امکان گفتن دستور به برنامه و اجرای آن توسط Opera
- نصب سریع و آسان
- افزایش سرعت باز شدن برنامه
- کاهش سرباری حافظه سیستم
- بهبود پشتیبانی از استانداردهای وب
- قابلیت اجرای برنامه از طریق صدای کاربر
- قابلیت پشتیبانی دریافت فایل های با حجم بالاتر از ۴ گیگابایت
- قابلیت Speed Dail برای دسترسی سریع به صفحات وب محبوب و دوست داشتنی
- قابلیت Quick Find برای سریع تر پیدا کزدن صفحات وب بازدید شده با قابلیت محتویات آن
- و ...

The most full-featured Internet power tool on the market, Opera includes tabbed browsing, pop-up blocking, integrated searches and advanced functions like Opera's groundbreaking e-mail program, RSS Newsfeeds and IRC chat. And because we know that our users have different needs, you can customize the look and content of your Opera browser with a few clicks of the mouse.
The Opera Web browser offers several new features for functionality, security, usability, customization, searching, saving, taking shortcuts and accessing Web content.
Whether you're going to work, working from home, developing Web sites, or just looking for a quick, solid browser that can help you quickly access the Internet, Opera delivers a superior Web experience for every aspect of your online life, with lots of tech tools for power users.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: 32 بیتی, 64 بیتی, internet, مرورگر وب, نرم افزار, web browser, x64, x86, اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 1623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Waterfox v30.0 + Cyberfox v31.1.0 x64 - نرم افزار مرورگر واترفاکس و سایبرفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند. Cyberfox (سایبرفاکس) نیز مرورگری شبیه به واترفاکس است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox:
- مرورگر سیستم های 64 بیتی
- کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
- طراحی خاص
- امنیت بالا
- فایرفاکس بهینه سازی شده
- و ...

Waterfox is a Firefox-based browser especially designed for 64-bit operating systems. Waterfox uses the same profile that Firefox does. If you uninstall Waterfox make sure you don't have the remove personal data box ticked!
Waterfox is basically a 64-Bit version of Firefox. The Firefox source code is taken and compiled to run specifically for 64-Bit Windows computers. To make Waterfox stand out a bit more, it’s compiled with optimizations so that it will run more efficiently and faster than just compiling Firefox as a 64-Bit program.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: 64 بیتی, 64-bit, internet browser, browser, internet, web browser, x64, مرورگر, نرم افزار, واترفاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1772
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Auslogics Browser Care v2.0.0.0 - نرم افزار حذف افزونه ها و نوار ابزارهای غیر ضروری مرورگرها

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب کرده و متوجه شدید که انبوهی از برنامه های اضافی همچون نوار ابزارها را نیز تزریق کرده است، که به منابع سیستمی تان می چسبند، و شما نمی توانید به طور کامل تمامی آن نرم افزارهای ناخواسته را از رایانه تان حذف کنید. در واقع با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر می شوند، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند مشکل ساز است. برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز می شود، یا اینکه برخی از آن ها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Auslogics Browser Care:
- حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگرها
- پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE
- نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Auslogics Browser Care offers a simple solution to configuring web browser settings and deactivating unwanted plugins.

It provides a modern and highly intuitive interface for regular users and professionals alike, along with easy-to-use features.

The main application window is divided into three panels for each supported web browser: Internet Explorer, Google Chrome and Mozilla Firefox.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Any Pentium
- HDD 50 Mb



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: browser, browser tweak, data eraser, homepage, homepage manager, toolbar, toolbar remover, مدیریت تنظیمات مرورگرها, مرورگر, مرورگر وب, نرم افزار, بروزر, حذف نوار ابزار, حذف نوار ابزار از مرورگرها, حذف تولبار ,
:: بازدید از این مطلب : 1902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Google Chrome v37.0.2062.120 Stable + Chromium v39.0.2151.0 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب (Web Browser) به طور خلاصه به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی اینترنت است. از سال 1990 شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی نرم افزارهای مرورگر وب را عرضه کردند و امروزه این دسته از نرم افزارها یک عنصر جدانشدنی هر سیستم عاملی هستند و بدون شک یکی از پر کاربردترین نرم افزار های کاربردی به شمار می‌آیند.

Google Chrome یک نرم افزار مرورگر وب رایگان بوده که توسط شرکت Google ساخته و پشتیبانی می‌شود، این نرم افزار از موتور چیدمان بلینک (Blink) برای پردازش و تولید ظاهر صفحه استفاده می‌کند. این نرم افزار برای اولین بار در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ منتشر شد و تا به امروز بیشتر از 40 نسخه از آن معرفی شده است.

قابلیت‌های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- بهره‌گیری از موتور چیدمان Blink
- قابلیت مرور وب در حالت Incognito
- همگام سازی تنظیمات و اطلاعات کاربر با اکانت گوگل
- دسترسی و مدیریت آسان Bookmark ها
- دارای قابلیت Do Not Track
- قابلیت نصب افزونه‌های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه‌های ویندوز
- بروزرسانی خودکار و آسان نرم افزار

عموم نرم افزارهای مرورگر وب عملکردی مشابه دارند لذا تفاوت چشم گیری در ویژگی‌های آن‌ها مشاهده نمی‌شود و انتخاب یک مرورگر خاص معمولاً به سلیقه‌ی کاربر و سایر فاکتورهای شخصی بازمی‌گردد ولی معرفی چند قابلیت این نرم افزار خالی از لطف نیست.

- قابلیت Incognito:
مرور وب در این حالت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از بستن برنامه، تمامی اطلاعاتی که در طی آن جلسه (Session) بر روی سیستم شما ذخیره شده است به طور خودکار حذف شود لذا هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر نام سایت‌های بازدید شده و سایر فایل‌های آن‌ها اعم از Cookie ها و غیره در سیستم ذخیره نمی‌شود.

- قابلیت همگام سازی مرورگر با اکانت گوگل:
در صورتی که مرورگر خود را به اکانت گوگل خود متصل کنید، تمامی اطلاعات شما و حتی تنظیمات مرورگر شما بر روی اکانت شخصی شما ذخیره می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نصب مجدد ویندوز یا نرم افزار بتوانید تمامی اطلاعات خود را به صورت آنی بازگردانید، حتی می‌توانید تلفن همراه خود را نیز به گوگل متصل کنید تا تنظیمات شما بر روی گوشی نیز اعمال شود.

- قابلیت Do Not Track:
این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت فعال سازی، مرورگر به صورت محترمانه از سایت‌هایی که بازدید می‌کنید درخواست کند تا از ردیابی کردن شما خودداری کنند تا حریم خصوصی کاربر حفظ شود.

- ترجمه خودکار صفحات خارجی:
اگر هر صفحه‌ای را غیر از زبانی که مرورگر بر روی آن تنظیم شده است باز کنید، برنامه به طور خودکار به شما پیشنهاد می‌دهد که در صورت تمایل می‌تواند تمامی محتویات سایت را با بهره گیری از Google Translate به زبان شما بازگرداند.

- پشتیبانی وسیع از سیستم عامل‌های مختلف:

این برنامه از ویندوز XP تا ویندوز 8.1 را به طور کامل پشتیبانی می‌کند و تقریباً بر روی تمامی سیستم عامل‌های موبایل شامل iOS و آندروید و Windows Phone نصب می‌شود.

معرفی نسخه 64 بیتی این برنامه:
نسخه 64 بیتی این مرورگر برای اولین بار در نسخه 37 منتشر گردید که مخصوص ویندوزهای 64 بیتی است. از قابلیت‌های منحصر به فرد این نسخه می‌توان به سرعت بالاتر در کارکرد نرم افزار، پشتیبانی از حداکثر RAM بیشتر، کاهش دفعات Crash نرم افزار و استفاده بهینه‌تر از منابع سیستمی را نام برد.


کرومیوم (Chromium) چیست و چه تفاوت‌هایی با Google Chrome دارد؟

کرومیوم نام یک پروژه متن باز است که توسط تیم The Chromium Project بروزرسانی و پشتیبانی می‌شود، نام این پروژه از عنصر کرومیم، فلزی که کروم از آن ساخته می‌شود گرفته شده است.

همانطور که گوگل به آن اشاره می‌کند، کرومیوم قرار بود یک پروژه متن باز باشد و محصول نهایی آن Google Chrome نام بگیرد ولی تعدادی از توسعه دهندگان آن مجموعه تمام کدهای نرم افزار را در نرم افزاری مستقل تحت نام Chromium منتشر کردند.

از آن جایی که کد منبع Google Chrome و Chromium یکسان است تفاوت چندانی در ویژگی‌های دو نرم افزار وجود ندارد و فقط در چند مورد جزئی با هم اختلاف دارند.

به طور خلاصه می‌توان گفت Google Chrome دقیقاً همان Chromium بوده که موارد زیر به آن اضافه گردیده است:
1. محدود سازی در نصب افزونه‌ها فقط از Chrome Web Store
2. ادغام سازی Adobe Flash Player در مرورگر
3. قرار دادن قابلیت پرینت صفحات وب
4. تغییر نام به Google Chrome
5. بروزرسانی خودکار نرم افزار در غالب قابلیتی به نام Google Update
6. قابلیت ارسال اطلاعات تخصصی و مصرفی مرورگر به سرور Google
7. پشتیبانی از فرمت‌های بیشتر صوتی و تصویری در صفحات وب

Google Chrome is a browser that combines a minimal design with sophisticated technology to make the web faster, safer, and easier. It has one box for everything: Type in the address bar and get suggestions for both search and web pages. Will give you thumbnails of your top sites; Access your favorite pages instantly with lightning speed from any new tab.

Google Chrome is an open source web browser developed by Google. Its software architecture was engineered from scratch to cater for the changing needs of users and acknowledging that today most web sites aren't web pages but web applications. Design goals include stability, speed, security and a clean, simple and efficient user interface.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Operating system:
- Windows XP Service Pack 2+
- Windows Vista
- Windows 7
- Windows 8/8.1

Processor:
Intel Pentium 4 or later
Free disk space: 350 MB
RAM: 512 MB



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: net browser, web browser, مرورگر اینترنت, مرورگر وب, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 1609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

دانلود Mozilla Firefox v32.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است. بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از: توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox: - واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل - سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب - دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه) - امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت - جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان - جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker) - محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی - مدیریت حرفه ای تر Add-on ها - استفاده ساده تر از نرم افزار - پشتیبانی از HTML نسخه 5 - پشتیبانی از نسخه 3 CSS - امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM - کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه - سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات - آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن) - امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها - امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده - کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند - انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف - و ... برخی خصوصیات جدید فایرفاکس: - کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم -افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه - افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها -بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس - افزایش سرعت رابط کاربری - پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس - بهبود اسکرول بار - پایداری بیشتر مرورگر Mozilla Firefox Screenshot 1 The Firefox project (formerly Firebird, which was formerly Phoenix) is a redesign of Mozilla's browser component, written using the XUL user interface language and designed to be cross-platform. Firefox is a small, fast and very easy to use browser that offers many advantages over other web browsers, such as the ability to block pop-up windows and the tabbed browsing. Here are some key features of "Firefox": - Comprehensive popup controls to keep unwanted advertising off your desktop; - A tab browsing mode that lets you open several pages in a single window, allowing you to load links in the background without leaving the page you're on; - Integrated search (powered by Google); - Industry leading accessibility with Find As You Type - find links and page text by simply typing; - Simplified privacy controls that let you cover your tracks more effectively; - A streamlined browser window that lets you see more of the page than any other browser while at the same time being more configurable; - A large variety of free downloadable extensions and themes that add specific functionality and visual changes to the browser. Changes: - Add-ons installed by third party programs are now disabled by default - Added a one-time add-on selection dialog to manage previously installed add-ons - Added Twitter to the search bar - Added a preference to load tabs on demand, improving start-up time when windows are restored - Improved tab animations when moving, reordering, or detaching tabs - Improved performance and memory handling - Added CORS support for cross-domain textures in WebGL - Added support for HTML5 context menus - Added support for insertAdjacentHTML - Improved CSS hyphen support for many languages - Improved WebSocket support - Fixed several stability issues



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: et, internet browser, اینترنت, مرورگر اینترنت, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 1755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی