.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

(93/5/26) تغییرات:

آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013 (بصورت فوق فشرده) بازی کم حجم فرمول 1 2014 فرمل 1 بازی ترینر بازی فرمل 1 سیو بازی فرمل 1 بازی کم حجم F1 2013 بازی فوق فشرده F1 2013 عکس های بازی فرمل 1 2014 اخبار بازی فرمل 1 مشکل در بازی F1 2013 صفحه ی سیاه F1 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 1777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

دانلود بازی جدید گیم استوک کار 2013

Game Stock Car عنوان جدیدترین بازی از مسابقات حرفه ای ماشین سواری با ماشین های مسابقه می باشد که به تازگی توسط کمپانی Reiza Studios برای PC حمایت یافته و منتشر شده است. بازی شبیه سازی شده و مربوط به فصل ۲۰۱۳ از مسابقات اتومبیل رانی شتاب قهرمانی برزیل می باشد. شبیه سازی با قدرت تمام در این بازی به تصویر کشیده شده است. وجود بیش از ۳۴ خودرو که هریک برای مسابقات آماده و طراحی شده اند را در اختیار دارید و وبه گفته تیم سازنده بازی واقعیت گرایی را رأس بازی قرار داده اند. چندین حالت بازی، امکان Customize حرفه ای خودرو ها، مسیرها و پیست های حرفه ای برای اجرای مسابقات، امکان بازی در حالت مرحله ای، گرافیک عالی و گیم پلی قدرتمند از ویژگی های این بازی مهیج می باشد.

Game Stock Car 2013 PC-HI2U
Update: Game Stock Car Extreme 2013 PC-HI2U added



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید گیم استوک کار 2013 دانلود بازی کم حجم شده ی Game Stock Car ترینر سالم بازی Game Stock Car تریلر بازی Game Stock Car والپیپر بازی Game Stock Car سیو کامل Game Stock Car چیت برای بازی Game Stock Car دانلود اسکرین شات Game Stock Car راهنمای قدم به قدم Game Stock Car پچ جدید Game Stock Car دانلود بازی فوق فشرده ی Game Stock Car دانلود بازی Game Stock Car فقط مگابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 1549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Need-for-Speed-Rivals.3.www.download.ir

آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و در حال ساخت است و قرار است این بار هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

 هر چه قدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتری به دست می آورید و با این امتیاز ها قادر به خرید اتوموبیل و آیتم های بیشتری خواهید بود . در نقش پلیس نیز ، می توانید به صورت تیمی به تعقیب راننده های فراری بپردازید و با موفقیت در این امر درجه شما در نیروی پلیس ارتقا می یابد همچنین سری اتوموبیل Ferrari هم دوباره وارد این بازی شده اند .

وجود مکان های داستانی در شهر Redview که حاوی بیش از ۱۰۰ مایل جاده , وجود آب و هوای متنوع شامل (برف ، تگرک ، مه . طوفان های گرد و غبار) که پویا هستند , قابلیت استفاده از Kinect و وجود قابلیت های AllDrive که اجازه می دهد تا دوستان خود را برای بازی کردن به طور همزمان در جهان خود همراه سازید همه در این سری از نسخه بازی جنون سرعت وجود دارد .

 

* بازی Need for Speed Rivals برای PS3 قابل اجرا بر روی CFW 4.50 می باشد *

* بازی Need for Speed Rivals برای XBox360 به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد *

* کرک ورژن ۲ اضافه شد و نیاز به Origin ندارد *



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: ‍‌آخرین نسخه از بازی نید فور اسپید با نام دانلود بازی جنون سرعت/ کامپیوتر /xbox360/ ps3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

دانلود رايگان بيش از 100 بازي  محبوب و بالاترين امتياز ازPC4TRICKS  در يك فايل زيپ فقط 25 مگابايت 

 

 براي اولين باز از highcompressgame.lxb.ir

 
 
بازي هاي موجود
1. GTA سان Andrias بسيار فشرده
2. هي: مبارزه با تكامل يافته
3.WWE RAW ضربه نهايي 2010
هالك 4.The
5. طرفدار تكامل فوتبال 2011 بسيار فشرده
6. نداي وظيفه 4 جنگ مدرن بسيار فشرده
7.The خداي پدر دوم بسيار فشرده
8.F.E.A.R پرسئوس قيوميت بسيار فشرده
9.Tekken 3 بسيار فشرده
10.Battlefield ويتنام نسخه كامل فايل ISO
قهرمانان 11.Company: مخالفت جبهه بسيار فشرده
12.Tom كلنسي اسپلينتر سل: دو عامل به شدت فشرده
و 88 بازي بيشتر (بسيار فشرده سازي)


:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: 100 گيم فوق فشرده فقط 25 مگابايت (100 درصد تست شده ) ,
:: بازدید از این مطلب : 3015
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

دانلود بازی NFS carbon فقط یک مگابایت



بعد از extract کردن میشه 4 گیگ!!!!!!
دقیقاً دو دقیقه بیشتر طول نمی کشه که extract بشه!!!



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی NFS carbon فقط یک مگابایت !!! بازی فقط یک مگابایت دانلود بازی NFS carbon فقط یک مگابایت !!! واقعی واقعی واقعی بازی فقط دو مگابایت بازی فقط سه مگابایت دانلود بازی فقط 1 مگابایت دانلود بازی فقط 2 مگابایت دانلود بازی فقط 3 مگابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 2294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

دانلود بازی نیاز به سرعت : کربن – Need For Speed Carbon برای کامپیوتر

فوق العاده فشرده – تست شده – بدون کرک – لینک دانلود مستقیم

 فایل های این بازی دارای ۵ درصد ریکاوری میباشد

.

Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMW لذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار 



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامیون رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی نیاز به سرعت : کربن – Need For Speed Carbon برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 2944
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود Need for Speed: Shift 2 Unleashed - بازی جنون سرعت: گریز 2

Need For Speed: Shift 2 Unleashed عنوانی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود. این بازی به وسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است. گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده، و به دنبال نسخه اول (که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت) مراحل ساخت را طی می کند. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره می برد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت، می تواند وحشتناک باشد.
در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه فشرده ی Need for Speed: Shift 2 Unleashed - بازی جنون سرعت: گریز 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1866
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود Cars 2 - بازی ماشین ها 2

قصد معرفی و ارائه یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سال 2011 را داریم.نام این بازی زیبا Cars 2 میباشد که در تاریخ 30 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی Disney Interactive Studios منتشر شد.ساخت این بازی بر عهده کمپانی Avalanche Software بوده است.شرح بازی : ماشین‌ها ۲ (به انگلیسی: Cars 2) یک بازی ویدیویی مسابقه‌ای سوم شخص است که توسط شرکت اوالانچ سافتور بر پایه فیلم ماشین‌ها ۲ ساخته شده است. این بازی توسط شرکت دیزنی اینترکتیو استادیوز برای مکینتاش، نینتندو دی‌اس، پلی‌استیشن ۲، وی، ویندوز، پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده‌است. این بازی در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی‌ و دو روز بعد در استرالیا انتشار یافت.گرافیک این بازی به جد خیره کننده میباشد و یکی از بهترین گرافیک ها را دارد .

ویژگی های بازی 2 Cars :
-انتخاب بین بیش از 120 کاراکتر معروف کارتون ماشین های 2
-موسیقی متن فوق العاده
-دوربین مناسب بازی
-شرکت در ماموریت های خطرناک ، شبیه سازی با استفاده از ابزارهای با تکنولوژی بالا برای فرار از دشمنان و مانع
-اجرای انواع ترفند ها متناسب با نوع ماشین و کاراکتر



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Cars 2 - بازی ماشین ها 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1896
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود Gas Guzzlers Combat Carnage 2012 - بازی ماشین سواری گاز 2012

بازی Gas Guzzlers: Combat Carnage یک بازی مسابقه ای است با این تفاوت شما دارای سلاح های بر روی ماشین هایتان هستید که با آن ها می توانید سایر ماشین ها را از بین ببرید. شما بدون این سلاح ها نخواهید توانست از مراحل عبور کنید. علاوه بر مهارت های لازم برای زدن سایر ماشین ها باید بتوانید از تیر های ماشین های پشت سر خود جان سالم به در ببرید. هرچه رتبه شما بالاتر باشد باید مهارت بیشتری برای نجات به خرج دهید و هرچه رتبه شما کم تر باید مهارت خود را در زدن ماشین های جلوتر از خود افزایش دهید. یکی از مواقع هیجان انگیر بازی زمانی است که رقابت بسیار است و در این بین بسیار سخت است که بتوانید خود را نجاد دهید زیرا هم باید ماشن های جلوی خود را هدف قرار دهید و از طرفی از تیر های ماشین های پشت سر خود عبور کنید. این بازی دارای گرافیکی بسیار بالاست که لذت و هیجان را هنگام بازی دو چندان میکند. قابل ذکر است که این بازی نسخه بتا یا آزمایشی بوده و ممکن است دارای مشکلاتی نیز باشد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Gas Guzzlers Combat Carnage 2012 - بازی ماشین سواری گاز 2012 ,
:: بازدید از این مطلب : 1734
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود DiRT: Showdown - بازی درت: مسابقات نهایی

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.
مسلماً این بازی DiRT 4 نیست و کمی از هسته و روند اصلی این سری دور شده است. Showdown به طور کلی به 3 بخش تقسیم می شود. بخش دایره ای که اشیاء زیادی هم در آن وجود دارند و پر از مسیرهای انحرافی، میان بر و شیب های بلند برای پرش است. مسابقه دیگر Hoonigan است که بیشتر حرکات نمایشی در آن اجرا می شوند و بیشتر می توان آن را قسمت FreeStyle نام گذاری کرد. این قسمت شبیه به بخش های کن بلاک (Ken Block) در DiRT 3 است و باید همانند ویدئوهای معروف او حرکات نمایشی انجام دهید. گیم پلی بازی و کنترل ماشین ها نسبت به قبل روان تر شده و دقیقاً همانند یک بازی Arcade اجرا می شود. بخش Hoonigan اینبار پیشرفت های زیادی داشته است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه ی فشرده ی DiRT: Showdown - بازی درت: مسابقات نهایی ,
:: بازدید از این مطلب : 1753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود American Lowriders - بازی ماشین های آمریکایی

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و ... را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق العاده زیبای American Lowriders - بازی ماشین های آمریکایی ,
:: بازدید از این مطلب : 2181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود F1 2012 - بازی مسابقات فرمول یک 2012

F1 2012 از سری بازی های ماشین سواری F1 می باشد.این بازی به وسیله موتور EGO Engine 2.0 ساخته و شرکت Codemasters آن را انتشار داده است.در این بازی نقشه های جدید اضافه شده است که این نقشه ها بر گرفته از دو شهر آمریکا می باشد.گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبل پیشرفت زیادی داشته اما بر روی جزئیات بازی به خوبی کار نشده است.در این بازی 12 تیم و 24 راننده وجود دارد که باعث بالا رفتن هیجان مسابقات می شود.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه ی فشرده ی F1 2012 - بازی مسابقات فرمول یک 2012 ,
:: بازدید از این مطلب : 1655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود 3 WORLD RALLY CHAMPIONSHIP - بازی مسابقات جهانی رالی 3

WRC: World Rally Championship 3 يک بازي رالي ماشين سواري است که مسابقات فصل هاي گوناگون اين رشته را در خود جاي داده است.در ابتداي بازي ، يک ماشين مسابقه اي را از بين کمپاني هاي مطرح انتخاب مي کنيد و سپس وارد دور مسابقات مي شويد.آن چه موجب هيجان بيشتر اين بازي مي شود ، وجود ماشين هاي معروف از بين کمپاني هاي معتبر است ، به گونه اي که 35 اتومبيل رالي در قالب 50 تيم ، در دور مسابقات قهرماني آن حضور دارند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق فشرده ی 3 WORLD RALLY CHAMPIONSHIP - بازی مسابقات جهانی رالی 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 1544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود Need For Speed: Most Wanted 2012 - بازی جنون سرعت: تحت تعقیب
(92/5/26) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.

همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق فشرده ی Need For Speed: Most Wanted 2012 - بازی جنون سرعت: تحت تعقیب ,
:: بازدید از این مطلب : 2344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393
دانلود Test Drive Unlimited 2 - بازی آزمایش رانندگی 2

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید. در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Test Drive Unlimited 2 - بازی آزمایش رانندگی 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 2043
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.(های کمپرس گیم) امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی فشرده شده و جذاب هشدار برای کبرا ۱۱ – Crash Time III ,
:: بازدید از این مطلب : 1840
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید و فشرده ی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

بازی Need for Speed Most Wanted یک بازی ماشین سواری و مسابقه ای قدیمی ولی در عین حال جذاب و پرطرفدار بوده و هست. نید فور اسپید یک بازی سراسر هیجان و پر شور و نشاط است که در آن سرعت و تعقیب و گریز حرف اول را می زند. از ویژگیهای بازی نیز می توان به گیم پلی اعتیاد آور ، گرافیک و صدای عالی ، ماشین های متنوع و قدرتی و … اشاره کرد.

اما در مورد حجم بازی باید گفت: حجم بازی پس از دانلود و خارج کردن فایل از حالت فشرده و نصب بازی به بیش از ۲ گیگابایت خواهد رسید که سایت ما حجم بازی را به ۳۶۰ مگابایت کاهش داده است.

Need for Speed Most Wanted

Need for Speed Most Wanted |‌ Size: 360 MB | Mediafire & Uploadbaz & Rodfile Link

اجرای بازی حتی با رم 512 و گرافیک 128 صد در صد تست شده

دانلود و عکسهایی از بازی در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی خیلی کم حجم و فوق فشرده ی Need for Speed Most Wanted ,
:: بازدید از این مطلب : 2573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

اینبار سایت (های کمپرس گیم ) این افتخار را دارد تا نسخه ی خیلی خیلی فشرده ی بازی highway pursuit را که حجم آن را به 3 مگابایت رسانده ایم را برای دانلود شما عزیزان قرار دهیم . این پیشکشی است از سایت ما به شما . دوستانی که اینترنت کم سرعت دارند به راحتی می توانند این بازی کم حجم را دانلود کرده و از آن لذت ببرند . این ساعت ها شما را میخکوب خود خواهد کرد . برای دانلود این بازی فشرده به ادامه مطلب بروید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق فوق فشرده Highway Pursuit Game فقط 3 , 2 مگابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 1576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

2 Underground

پس از انتشار دو بازی محبوب قدیمی Grand Theft Auto 4 و Most Wanted و استقبال بی نظیر کاربران بر آن شدیم تا از این پس بازی های قدیمی پرطرفدار را به صورت کاملا فشرده در دانلود کده قرار دهیم . Underground 2 یکی از بازی هایی است که طرفداران زیادی در چند سال پیش داشته و مطمئنا با دیدن دوباره ی آن ، همان هیجان قدیمی را برای انجامش خواهند داشت . این بازی که در دسته ی ورزشی – اتومبیلی قرار می گیرد همانند سایر نسخه های بازی NFS ، داستان افرادی است که مسابقاتی را به صورت غیرقانونی برگزار می کنند و با خرید اتومبیل های جدیدتر و نصب تجهیزات مختلف بر روی آنها ، خود را برای شرکت کردن در مراحل سخت تر آماده می سازند . به هر حال تجربه این بازی را چه برای افرادی که تا کنون آن را انجام نداده و چه کسانی که حتی چندین بار آن را به انتها رسانده اند پیشنهاد می کنیم . این بازی به طور معمولی در ۲ سی دی عرضه شده بود که با فشرده سازی آن ، حجم فایل نصب را بدون حذف بخش هایی از بازی تا حد محسوسی کاهش داده ایم .



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی ۲ Need For Speed : Underground ( کاملا فشرده ) ,
:: بازدید از این مطلب : 1648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Taxi 3 Extreme Rush عنوان یکی از متفاوت ترین مسابقات ماشین سواری است که اوج هیجان را در آن تجربه خواهید کرد. در این بازی شما در واقع با رقبای سرسخت خود در درون خیابان های شهر مسابقه می دهید. اما این مسابقه با مسابقات معمول تفاوت دارد. چون هیچ گونه مجوزی برای این کار ندارید به همین جهت در خلال مسابقه خواهید دید که یکهو ماشین و یا حتی هلیکوپتر پلیس مجهز به انواع بمب افکن به دنبال شما افتاده و در صدد دستگیری شما می باشد. این جاست که بایستی توان خود را مضاعف کرده و از چنگال قانون بگریزید. انواع ماشین های موجود در این بازی انعطاف پذیری آن را دو چندان کرده. از ماشین های خیابانی امریکایی گرفته تا ماشین های مسابقه ای ژاپنی و حتی ماشین های کلاسیک آوانگارد ایتالیایی را می توانید انتخاب کرده و به رقابت با رقبای سرسخت خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل می باشد.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.


:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل یورش تاکسی Taxi 3 Extreme Rush ,
:: بازدید از این مطلب : 1743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Mini_Motor_Racing_EVO

Mini Motor Racing یکی از بازی های زیبا و گرافیکی اندروید می باشد. حالا نسخه جدیدی از این بازی با نام Mini Motor Racing EVO با گرافیکی بالا برای کامپیوتر منتشر شده است.  صداگذاری و افکت های مختلف صدا و در کنار آن موزیک بازی، هیجان بسیار خاصی را به مسابقات می دهد که باعث هرچه جذاب تر شدن بازی شده است. شما در این بازی با ماشین های خود به مسابقه در مراحل مختلف که در زمین های خاکی، خیابان ها، پیست مسابقات، جنگل و بین شهر انجام می شود، می پردازید. ماشین شما در ابتدا یک ماشین ساده با قدرت کم، مناسب برای مراحل اولیه بازی است؛ شما با پیروزی در مسابقات مختلف می توانید پول خود را افزایش داده و ماشین های جدیدتری خریداری کنید یا قدرت ماشین های خود را بالا ببرید و ظاهر، طرح و رنگبندی آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Mini Motor Racing EVO 2013 – مسابقه ماشین های کوچک برای pc ,
:: بازدید از این مطلب : 1617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Blur 1

بازی اتوموبیل رانی زیبای Blur توسط شرکت Activision به بازار عرضه شده است. در این بازی تولیدات ۲۰ شرکت ماشین مشاهده می شود. شما در این بازی می توانید از پایه ماشین خود را تغییر داده و اسپرت کنید. سرعت فوق العاده ، تصادف های هیجان انگیز و ابزارآلات جنگی هیجان انگیزی از ویژگی های این بازی است. شما در این بازی برای برنده شدن باید هم از سرعت ماشینتان و هم از قدرت ابزارآلات جنگیتان استفاده کنید. علاوه بر این حواستان به راه های مخفی نیز باید باشد که کمک بسیاری به شما می کند. مسابقات در کشورهایی مانند اسپانیا ، ژاپن و … برگزار می شود.هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از highcompressgame.lxb.ir دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده ی Blur ,
:: بازدید از این مطلب : 1664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

large-3-640x350

World_ScreenshotWeb_MonteVista013

Forza Motorsport از محبوبترین سری بازیهای ماشین سواری است که به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه میشود و اکنون نسخه GOTY شماره چهارم آن روانه بازار شده است .

این عنوان که بهترین عنوان ماشین سواری سال ۲۰۱۲ شده از گرافیک بسیار زیبایی برحوردار است و استاندارد جدیدی را در زمینه بازیهای ماشین سواری وارد بازیهای کامپیوتری کرده است .

در این بازی میتوانید با انتخاب ماشینهای مختلف که به بهترین شکل از روی مدل واقعی آنها ساخته شده است با دیگر رقبا در مسیرهای مختلف به رقابت بپردازید .

از ویژگیهای منحصر به فرد بازی میتوان به سازگاری بی نظیر آن با کینکت اشاره کرد که تجربه ای بی نظیر را برای بازیبازان رقم خواهد زد .



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Forza Motorsport 4 Racing GOTY برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 2224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

Mini Motor Racing EVO-FANiSO | 1.0 GB



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده شده Mini Motor Racing EVO برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

Pressure نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure P



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده ی Pressure برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

http://img4.downloadha.com/amir/Khordad-pic/Police-1.jpg

با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Police Force 2 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 2230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

http://vatandownload.com/image/img/2hqm83jcvy7zz3v0c2b7.jpg
 


شركت Codemasters به حرف مردم گوش كرد. آن ها می دانستند كه طرفداران كمتری در DiRT 2 بدست آوردند و محصولشان بیشتر سرگرم كننده شد تا یك عنوان شبیه ساز و یا واقعی. بحث های زیادی مبنی بر این بود كه هسته اصلی رالی از بین رفته و دیگر نمی توان آن را یك عنوان Colin McRae نامید. جالب است كه نام McRae دیگر هیچ جای DiRT 3 مشاهده نمی شود. جای نگرانی نیست، چون این كار به منظور اعلام جهت گیری جدید این سری است. این بار نفوذ کن بلاک (Ken Block) قهرمان رالی در بازی بیشتر است. او چه در بازی و چه در راهنمایی های مورد نظر برای مسابقات رالی واقعی، خیلی كار آمد بوده و به هر چه واقعی تر شدن بازی كمك كرده است. اشتیاق و دلسوزی كه تیم Racingساز Codemasters برای این بازی دارد، به تكیه گاه بزرگی برای موفقیت بازی تبدیل شده است. این بار سری مسابقات WRC كاملا شبیه سازی شده اند و ساخت این بازی با بسیاری از واكنش های منفی DiRT 2 همراه نبوده است. آمار و ارقام از اهمیت این بازی برای ‍Codemasters حرف می زنند. 60 درصد از هر 6 مسابقه دارای صدها مسیر متفاوت هستند كه به بهترین شكل طراحی شده اند. همچنین محیط های بیشتری شبیه مكان های واقعی این سری مسابقات هستند و بیشتر زمین ها برای مناطق اروپایی هستند. این موضوع به خوبی می تواند تكنولوژی فوق العاده Codemasters را برای نمایش باران و برف نشان دهد و سیستم تغییر روز و شب را در این مناطق به خوبی تجربه كنید.
از هر 15 كلاس ماشین موجود در بازی 9 کلاس كاملا بر مبنای مسابقات رالی طراحی شده اند و حتی مدل های جدید 2011 مسابقات WRC هم در بازی وجود دارند. در كنار این ماشین های جدید، Codemasters لیست كاملی از ماشین های قدیمی دهه 60، 80 و 90 را هم در بازی گنجانده و مدل های آمریكایی Group B Monster هم در بازی هستند. هنوز لیست دقیقی از ماشین ها بدست نیامده، ولی Peugeot 405 T16, Mk2 Escort, Mini Cooper S Works Rally, Renaults Alpine و R5 Turbo در بازی هستند. همچنین مدل Audi Quattro و Lancia Delta HF هم به بهترین شكل طراحی شده اند. كلاس دیگر، ماشین های سری Raid هستند كه فقط در مسابقات رالی و Trailblazer هستند. ماشین های بزرگ و یا به قولی Hillclimb هم به بازی اضافه شده اند. LandRushها هم در بازی حضور دارند و این بار كوچكتر و روان تر شده اند. اگر ماشین خاصی را مد نظر دارید، می توانید از مناطق دور افتاده و یا پاركینگ های شهر برای تست آن ها استفاده كنید. می توانید میزان Handling آن ها را بسنجید و یا سرعت و ترمزهای آن ها را چك كنید. این قسمت باعث می شود که شناخت خوبی از ماشین خود پیدا كنید و اگر ضعفی در آن مشاهده كردید، آن را برای مسابقه رفع كنید و یا ساختار اصلی ماشین خود را برای مسابقه بسنجید. در نسخه دمو ما مشاهده می كنیم كه Codemasters یكی از اصلی ترین كلیدهای این سری را این بار به بهترین شكل طراحی كرده است. 
فیزیك ماشین ها و میزان آسیب پذیری آن ها در DiRT 3 به كامل ترین شكل طراحی شده است. ماشین های سنگین تر مقاوت بیشتری نسبت به تصادف ها دارند و تمام آسیب هایی كه به ماشین زده می شود، طبیعی و بر مبنای نوع برخورد، سرعت و زمان ترمز شما شكل می گیرد. نكته ای كه Codemasters به خوبی آن را تكمیل كرده، نمونه برداری از Handling ماشین های واقعی است. كنترل هر ماشین دقیقا همانند نمونه واقعی آن طراحی شده و بعضی از ایرادهای DiRT 2 كه به سبب Arcade شدن بازی رعایت نشده بود در بازی دوباره احیا شده و دوباره هویتی واقعی به DiRT 3 داده است. رانندگی اصلا تكراری نمی شود و این در حالیست كه خیلی سریع به رانندگی با ماشین ها عادت می كنید و حتی می توانید Driftهای طولانی انجام دهید. تغییرهای بسیار دقیقی هم می توانید روی ماشین ها انجام دهید و آن ها را آن طوری كه فكر می كنید بهتر است، درست كنید. می توانید یك Audi Quattro برداشته و با اضافه كردن وزن آن در مسیرهای فنلاند بهترین نتیجه را بگیرید. با تغییر جاده ها و یا حتی بارانی شدن آن ها باید تغییراتی در ماشین خود بدهید تا نتیجه خیلی بهتری بگیرید و حتی وارد ریزترین جزئیات شوید، جزئیاتی كه تنها در دنیای واقعی قابل تغییر هستند. موتور بازی همچنان موتور قدرتمند EGO است كه به بهترین نحو اجرا شده و حتی Split-Screen را كه برای اولین بار در این سری مشاهده می شود به زیباترین شكل ممكن اجرا می كند. شما می توانید همراه با هشت نفر دیگر به طور آنلاین بازی كنید و در قسمت Party Mode مسابقات جذابی ترتیب بدهید. تا به الان DiRT 3 همان تجربه ای است كه از آن انتظار دارید و بازگشت خوبی به اصل این سری داشته است. آیا این بازی می تواند هر دو قشر حرفه ای و تازه کار را به خود جذب كند؟



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زیبای Dirt 3 - نسخه سالم و کامل ,
:: بازدید از این مطلب : 2298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

دانلود بازی مسابقات رانندگی با ماشین های صحرایی The 4x4 Hummer

The 4×4 Hummer در دل کوهستان ها و بیابان ها و جاده هایی که تا بحال نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید به رقابت با ماشین های صحرانورد و غول پیکری می روید که به طور حرفه ای شبیه سازی و طراحی شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های مسابقات رانندگی می باشد که کمپانی 1C با انتشار آن ثابت کرد که دنیای بازی را می توان فراتر از یک دنیای مجازی دانست. تنوع مناطق و محل های برگزاری مسابقات در بازی به چشم می آید که جنگل های سرسبز، جزیره های پهناور، کوهستان های پر فراز و نشیب و جاده های پیچ در پیچ و خطرناک از جمله آنهاست، همچنین وجود تعداد زیادی خودرو در مدل های مختلف همچون جیپ ها و پاترول های متنوع باعث شده است تا احساس یکنواختی و تکراری بودن به گیمر دست ندهد. صداگذاری خوب یکی دیگر از نقاط قوت این بازی است که هنگام ترمز و یا افتادن ماشین در چاله و گاز دادن به خودرو آن را تجربه خواهید کرد. گرافیکی بسیار عالی در بازی به چشم می خورد و طراح بازی به طور حرفه ای به جزئیات پرداخته است، پیشنهاد می کنیم به تصاویری از محیط بازی که در ادامه مطلب موجود است توجه کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مسابقات رانندگی با ماشین های صحرایی The 4×4 Hummer ,
:: بازدید از این مطلب : 2860
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 2051
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

GRID 2 دانلود بازی ماشین سواری گرید GRID 2 برای PC

GRID 2 - Black Box Version

باری دیگر بازیکنان با GRID 2 تجربه یک رانندگی هیجان انگیز با بهترین اتوموبیل های گلچین شده جهان را خواهند داشت. سیستم جدید کنترل ماشین در بازی گرید 2 با نام TrueFeel باعث می شود کنترل یک ماشین در دسترس تر و در عین حال چالش بر انگیز تر از گذشته باشد تا گیمر ها هیجان، آدرنالین و صداها و نورپردازی یک مسابقه واقعی را با سبکی سینمایی بچشند. تنوع بالای مسابقات و هوش مصنوعی حرفه ای رقیبان در پیست مسابقه باعث خواهد شد تا میزان مهارت بازیکنان در یک مسابقه ی حساس و پر از هیجان سنجیده شود. سیستم تخریب پذیری جدید و واقعی بازی هم بیش از پیش به ایجاد این حس کمک میکند. مانند نسخه اول که سیستم Replay را به سبک رانندگی معرفی کرد , در این نسخه هم اگر سر یک پیچ اشتباه کنید می توانید زمان را به عقب کشیده و از حادثه جان سالم به در ببرید. Codemasters با گرید 2 باز هم استانداردهای جدیدی در این سبک ارائه داده است.

در بخش چند نفره ی بازی گرید 2 , هر بازیکن می تواند ماشین خود را به طور عمیق شخصی سازی کند تا کاملا حس شرکت در مسابقه با ماشین دلخواهش به او دست بدهد. سازندگان بازی حتی از این بخش به عنوان تحولی در بخش چند نفره ی بازی های اتوموبیل رانی یاد می کنند و خط پیشرفتی متفاوت از بخش تک نفره دارد. GRID 2 از نظر گرافیکی و به لطف موتور EGO دارای صحنه های زیبا و پرجزئیاتی بوده که هر یک در نوع خود بی نظیر است. اما تنها نکته منفی بازی بر خلاف میل بعضی ها حذف شدن دوربین کابین باشد که البته سازندگان دلایل قانع کننده ای برای نبود آن ذکر کرده اند ؛ یکی از مهم ترین دلایل آن استفاده کم گیمر ها از این دوربین و ضعف کنسول های فعلی در پردازش بافت های پرجزئیاتی که در این نما استفاده می شود، است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ماشین سواری گرید GRID 2 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 2156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

racer islands crazy racers بازی مسابقات دیوانه وار Racers Island Crazy Racers

Racers Island Crazy Racers نام بازی جذاب و فانتزی برای دوستداران سبک ماشین سواری می باشد. مسابقات پر تعداد این بازی در 6 جزیره ی مختلف برگذار می شود که هر کدام از آن ها دارای زیبایی خاص خود هستند. در مجموع بازی دارای 32 مرحله مهیج بوده که 8 مرحله در پارک های تفریحی بزرگ واقع هستند. سبک این بازی همانند سری معروف کراش بوده و در طول مسابقات انواع سلاح ها در اختیار کاربر قرار داده شده که باید از آن ها برای ایجاد دردسر و کنار زدن حریفان بهره گیرد. در بازی مسابقات دیوانه وار میبایست علاوه بر افزایش مهارت خود در رانندگی با سبکی خاص , دقت و تمرکز زیادی نیز داشته باشید تا از بازی لذت ببرید. گیم پلی بازی با توجه به حجم ان قابل قبول بوده و کاربر می تواند با استفاده از صفحه کلید نیز به بایز بپردازد.
هم چنین برای افزایش جذابیت , بخش های مولتی پلیر و 4 نفره به آن افزوده شده اند. سیستم موسیقی بازی هم در هنگام مسابقات و هم در پس زمینه بازی وجود داشته و بر هیجان مراحل می افزایند. از ویژگی های دیگر Racers Island Crazy Racers می توان به گرافیک فانتزی آن اشاره کرد و به همین خاطر برای اجرای این بازی نیازی به داشتن سیستم قوی نیست.همچنین در این بازی شما می توانید تعداد متعددی از ماشین ها را به طور دلخواه انتخاب کنید که هر کدام دارای قدرت و سرعت خاصی هستند. در کل می توان بازی مسابقات دیوانه وار را یک بازی مناسب و زیبا برای کسانی که به دنبال بازی های کم حجم هستند , دانست.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی مسابقات دیوانه وار Racers Island Crazy Racers ,
:: بازدید از این مطلب : 2114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

بازی Need for Speed: Underground 2 برای PC | www.MihanGame.com

در این پست با دومین نسخه از سری بازی های NFS همراه شما عزیزان هستیم. این بازی در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت EA Games تولید شد و در هفته اول و دوم و سوم جزء ۱۰ بازی پرفروش در زمان خود بود . گرافیک بازی با این که چندسالی از ارائه آن گذشته هنوز هم مناسب و در حد نسبتا عالی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی فشرده Need for Speed: Underground 2 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 2426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 28 شهريور 1393

دانلود بازی کم حجم crazy taxi برای pc با لینک مستقیم

بازی crazy taxi از جنرالز گیم

crazy taxiخاطر انگیز برای بسیار از گیمرها اشنا میباشد . در این بازی که کم حجم شده شما مسافران را به مقصد میرسانید و ...... . این بازی نسبت به حجم خود گرافیک و کیفیت مطلوبی دارد و همچنین نیاز به نصب ندارد . این بازی را میتوانید با لینک مستقیم  دانلود کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی crazy taxi دانلود جدیدترین بازیهای کامپیوتری بازی کم حجم تاکسی دیوانه دانلود بازی crazy taxi 1 برای pc دانلود مستقیم بازیهای کم حجم pc کامپیوتری سایت اختصاصی بازی کامپیوتری جدیدترین بازیهای pc crazy taxi free download ,
:: بازدید از این مطلب : 2130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 28 شهريور 1393

Deadly Raceیک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک ورزشی در عین حال اکشن است که با حجمی بسیار مناسب و گرافیک بسیار بالا ساخته شده است. در این بازی شما می بایست با اتومبیلی که در ابتدا در اختیار دارید به مسابقه و مبارزه با حریفانتان بپردازید. در این مبارزه شما می توانید از سلاح های قوی و انواع موشک ها که بر روی ماشینتان نصب شده برای نابودی دیگران و رسیدن به خط پایان استفاده کنید. حتی برای بدست آوردن پیروزی ممکن حریف را کلا از مسابقه محو و نابود و از رده خارج کنید. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 می باشد.

 

حجم فایل : 44.49 مگابایت

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده جذاب و مهیج مسابقه مرگ Deadly Race ,
:: بازدید از این مطلب : 2118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 28 شهريور 1393

اینبار میخواهیم نسخه ی 2014 بازی موتو جی پی را برای دانلود شما عزیزان به همراه تریلر این بازی در سایت گیم سنتر (های کمپرس گیم) قرار دهیم که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد...

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های موتور سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی موتو جی پی 2014 دانلود بازی موتو جی پی 14 دانلود بازی موتو جیپی 2014 دانلود تریلر موتو جی پی 2014 دانلود تریلر موتو جی پی 14 دانلود سیو موتو جی پی دانلود بازی moto gp 2014 دانلود بازی جدید moto gp 2014 دانلود تریلر moto gp 2014 دانلود ترایلر moto gp 2014 دانلود ترایلر ,
:: بازدید از این مطلب : 1945
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان پنجمین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت.



:: موضوعات مرتبط: بازی های موتور سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Trial Fusion جدید دانلود بازی جدید Trial Fusion دانلود نسخه ی جدید Trial Fusion دانلود بازی Trial Fusion جدید دانلود Trial Fusion دانلود بازی اکشن کانتر دانلود بازی کم حجم Trial Fusion دانلود بازی Trial Fusion ورژن جدید دانلود نسخه ی فوق فشرده Trial Fusion دانلود Trial Fusion free download Trial Fusion version Trial Fusion free games in iran game iran iranian game for download free download iranian game free download Trial Fusion farsi free download Trial Fusion persia Trial Fusion persian crack Trial Fusion ,
:: بازدید از این مطلب : 1665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393
دانلود Urban Trial: Freestyle - بازی موتور سواری آزمون شهر: سبک آزاد

Urban Trial Freestyle 2013 یکی از محبوب ترین بازی های ps vita برای کامپیوتر منتشر شد.بازی Urban Trial Freestyle که قبلا در شبکه PSN منتشر شده بود به تازگی توسط کمپانی Tate Multimedia برای PC منتشر شده است که بدون شک میتواند یک بازی پر از چالش و جذابیت را برای شما به تصویر بکشد. خود را برای یک مسابقه بزرگ آماده کنید، شما یک موتورسوار کراس حرفه ای هستید و برای انجام حرکات نمایشی و عبور از مکان های صعب العبور پستی ها و بلندی های مصنوعی که در ورزشگاه و خیابانها ایجاد شده است باید بالاترین امتیاز را نصیب خود کنید. پلیس همواره به دنبال شما است، از روی جعبه های پشت سرهم، سطوح شیب و ... پرش کنید و نظرات را به خود جلب کنید. این بازی دارای ۴۷ مرحله در ۵ محیط مختلف همانند ورزشگاه ها، محیط های باز و ... است که میتواند نظر شما را جلب کند. گرافیک بازی در مقایسه با حجم بازی مناسب بوده و تمامی حرکات بصورت واقعی به نظر میرسند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های موتور سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Urban Trial: Freestyle - بازی موتور سواری آزمون شهر: سبک آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 2137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393
دانلود 2012 SBK Generations - بازی موتور سواری اس بی کی 2012

بازی SBK Generations را می توان بهترین بازی شبیه سازی مسابقات موتور سواری در دنیا دانست که جدیدترین نسخه ی آن یعنی SBK Generations به تازگی برای PC ، ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 منتشر شده است . با این بازی می توانید ۴ فصل آخر سابقات جهانی SBK را تجربه کنید که در سال ۲۰۱۲ برگزار شده اند . این بازی با بیش از ۲۲۰ راننده ، ۶۰ نوع موتور مختلف ، ۱۴۰ تیم و .... عرضه شده است تا یک بار دیگر ثابت کند که بهترین شبیه ساز موتور سواری است ! می توانید از رده های پایین تر از سال ۲۰۰۹ مسابقات خود را شروع کنید و با پیروزی در مسابقات ، در انتظار قهرمانی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ باشید



:: موضوعات مرتبط: بازی های موتور سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود 2012 SBK Generations - بازی موتور سواری اس بی کی 2012 ,
:: بازدید از این مطلب : 2071
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی