.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

GRID 2 دانلود بازی ماشین سواری گرید GRID 2 برای PC

GRID 2 - Black Box Version

باری دیگر بازیکنان با GRID 2 تجربه یک رانندگی هیجان انگیز با بهترین اتوموبیل های گلچین شده جهان را خواهند داشت. سیستم جدید کنترل ماشین در بازی گرید 2 با نام TrueFeel باعث می شود کنترل یک ماشین در دسترس تر و در عین حال چالش بر انگیز تر از گذشته باشد تا گیمر ها هیجان، آدرنالین و صداها و نورپردازی یک مسابقه واقعی را با سبکی سینمایی بچشند. تنوع بالای مسابقات و هوش مصنوعی حرفه ای رقیبان در پیست مسابقه باعث خواهد شد تا میزان مهارت بازیکنان در یک مسابقه ی حساس و پر از هیجان سنجیده شود. سیستم تخریب پذیری جدید و واقعی بازی هم بیش از پیش به ایجاد این حس کمک میکند. مانند نسخه اول که سیستم Replay را به سبک رانندگی معرفی کرد , در این نسخه هم اگر سر یک پیچ اشتباه کنید می توانید زمان را به عقب کشیده و از حادثه جان سالم به در ببرید. Codemasters با گرید 2 باز هم استانداردهای جدیدی در این سبک ارائه داده است.

در بخش چند نفره ی بازی گرید 2 , هر بازیکن می تواند ماشین خود را به طور عمیق شخصی سازی کند تا کاملا حس شرکت در مسابقه با ماشین دلخواهش به او دست بدهد. سازندگان بازی حتی از این بخش به عنوان تحولی در بخش چند نفره ی بازی های اتوموبیل رانی یاد می کنند و خط پیشرفتی متفاوت از بخش تک نفره دارد. GRID 2 از نظر گرافیکی و به لطف موتور EGO دارای صحنه های زیبا و پرجزئیاتی بوده که هر یک در نوع خود بی نظیر است. اما تنها نکته منفی بازی بر خلاف میل بعضی ها حذف شدن دوربین کابین باشد که البته سازندگان دلایل قانع کننده ای برای نبود آن ذکر کرده اند ؛ یکی از مهم ترین دلایل آن استفاده کم گیمر ها از این دوربین و ضعف کنسول های فعلی در پردازش بافت های پرجزئیاتی که در این نما استفاده می شود، است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ماشین سواری گرید GRID 2 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 2182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

racer islands crazy racers بازی مسابقات دیوانه وار Racers Island Crazy Racers

Racers Island Crazy Racers نام بازی جذاب و فانتزی برای دوستداران سبک ماشین سواری می باشد. مسابقات پر تعداد این بازی در 6 جزیره ی مختلف برگذار می شود که هر کدام از آن ها دارای زیبایی خاص خود هستند. در مجموع بازی دارای 32 مرحله مهیج بوده که 8 مرحله در پارک های تفریحی بزرگ واقع هستند. سبک این بازی همانند سری معروف کراش بوده و در طول مسابقات انواع سلاح ها در اختیار کاربر قرار داده شده که باید از آن ها برای ایجاد دردسر و کنار زدن حریفان بهره گیرد. در بازی مسابقات دیوانه وار میبایست علاوه بر افزایش مهارت خود در رانندگی با سبکی خاص , دقت و تمرکز زیادی نیز داشته باشید تا از بازی لذت ببرید. گیم پلی بازی با توجه به حجم ان قابل قبول بوده و کاربر می تواند با استفاده از صفحه کلید نیز به بایز بپردازد.
هم چنین برای افزایش جذابیت , بخش های مولتی پلیر و 4 نفره به آن افزوده شده اند. سیستم موسیقی بازی هم در هنگام مسابقات و هم در پس زمینه بازی وجود داشته و بر هیجان مراحل می افزایند. از ویژگی های دیگر Racers Island Crazy Racers می توان به گرافیک فانتزی آن اشاره کرد و به همین خاطر برای اجرای این بازی نیازی به داشتن سیستم قوی نیست.همچنین در این بازی شما می توانید تعداد متعددی از ماشین ها را به طور دلخواه انتخاب کنید که هر کدام دارای قدرت و سرعت خاصی هستند. در کل می توان بازی مسابقات دیوانه وار را یک بازی مناسب و زیبا برای کسانی که به دنبال بازی های کم حجم هستند , دانست.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی مسابقات دیوانه وار Racers Island Crazy Racers ,
:: بازدید از این مطلب : 2138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

بازی Need for Speed: Underground 2 برای PC | www.MihanGame.com

در این پست با دومین نسخه از سری بازی های NFS همراه شما عزیزان هستیم. این بازی در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت EA Games تولید شد و در هفته اول و دوم و سوم جزء ۱۰ بازی پرفروش در زمان خود بود . گرافیک بازی با این که چندسالی از ارائه آن گذشته هنوز هم مناسب و در حد نسبتا عالی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: بازی فشرده Need for Speed: Underground 2 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 2451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 28 شهريور 1393

دانلود بازی کم حجم crazy taxi برای pc با لینک مستقیم

بازی crazy taxi از جنرالز گیم

crazy taxiخاطر انگیز برای بسیار از گیمرها اشنا میباشد . در این بازی که کم حجم شده شما مسافران را به مقصد میرسانید و ...... . این بازی نسبت به حجم خود گرافیک و کیفیت مطلوبی دارد و همچنین نیاز به نصب ندارد . این بازی را میتوانید با لینک مستقیم  دانلود کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی crazy taxi دانلود جدیدترین بازیهای کامپیوتری بازی کم حجم تاکسی دیوانه دانلود بازی crazy taxi 1 برای pc دانلود مستقیم بازیهای کم حجم pc کامپیوتری سایت اختصاصی بازی کامپیوتری جدیدترین بازیهای pc crazy taxi free download ,
:: بازدید از این مطلب : 2167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 28 شهريور 1393

Deadly Raceیک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک ورزشی در عین حال اکشن است که با حجمی بسیار مناسب و گرافیک بسیار بالا ساخته شده است. در این بازی شما می بایست با اتومبیلی که در ابتدا در اختیار دارید به مسابقه و مبارزه با حریفانتان بپردازید. در این مبارزه شما می توانید از سلاح های قوی و انواع موشک ها که بر روی ماشینتان نصب شده برای نابودی دیگران و رسیدن به خط پایان استفاده کنید. حتی برای بدست آوردن پیروزی ممکن حریف را کلا از مسابقه محو و نابود و از رده خارج کنید. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 می باشد.

 

حجم فایل : 44.49 مگابایت

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده جذاب و مهیج مسابقه مرگ Deadly Race ,
:: بازدید از این مطلب : 2144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 28 شهريور 1393

بازی کم حجم Construction Machines

در این بازی زیبا و جدید شما نقش رئیس شرکت ماشین های غول آسا را بر عهده دارید و وظیفه ی شما خراب کردن خانه ها و ساختمان های قدیمی و عظیم است که هر چه شما پروژه ها را بهتر انجام دهید پول بیشتری کسب خواهید کرد و با خرید ماشین های غول آسا تر شگفت زده خواهید شد ....دست به کار شوید برای دیدن عکس ها و دانلود این بازی نایاب در ایران به ادامه ی مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , بازی های کامیون رانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی بسیار جدید و کم حجم شده Construction Machines 2014 (شبیه ساز کامیون های غول پیکر )دانلود بازی کم حجم و فوق فشرده ی Construction Machines 2014 برای pc دانلود بازی کم حجم و فوق فشرده ی Construction Machines 2014 برای کامپیوتر دانلود بازی فشرده Construction Machines 2014 دانلود بازی فوق فشرده ی Construction Machines 2014 دانلود بازی کم حجم Construction Machines 2014 دانلود بازی خیلی کم حجم Construction Machines 2014 دانلود بازی جدید Construction Machines 2014 دانلود تریلر Construction Machines 2014 دانلود ترینر Construction Machines 2014 دانلود سیو Construction Machines 2014 دانلود سیو کامل Construction Machines 2014 دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم Construction Machines 2014 دانلود بازی ریپ شده Construction Machines 2014 ,
:: بازدید از این مطلب : 2133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی