.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مطمئنا تيله بازي يکي از خاطره انگيز ترين بازي هاي دوران ما دهه هفتادي ها و اواخر شصتي ها است، حال براي احيا و زنده نگه داشتن اين بازي نوستالوژيک، نسخه مشابه از اين بازي جذاب و ديدني را براي دنياي موبايل ها ارايه داده است.

Marble Mixer نام اين بازي دوست داشتني است که در آن شما با تيله هايي که در اختيار داريد مي توانيد امتياز کسب کرده و به مراحل بالاتر و البته جذاب تر برسيد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های خاطره انگیز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازي خاطره انگيز تيــــله بازي ,
:: بازدید از این مطلب : 1840
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

بازی Just Cause 1 یک بازی Open World در سبک سوم شخص هست که در سال ۲۰۰۶ از طرف کمپانی Eidos Interactive منتشر شد . در این ارسال نسخه فول ریپک بازی Just Cause 1 با حجم ۵۰۰ MB آماده کردم . این بازی یکی از نایابترین بازیها خصوصا در اینترنت هست که میتونید از لینک مستقیم و غیرمستقیم دانلود کنید

Just Cause 1

PC game | Genre: Action | Language: English | 481 MB

Publisher: Eidos Interactive

داستان بازی شما را در نقش فردی به نام ریکو رودریگرز(Rico Rodriguez) قرار می دهد.او یک مامور از طرف CIA است که وظیفه دارد تا به این جزیره برود.ریکو شخصیتی جسور دارد و در کار با انواع سلاحها مهارت زیادی دارد.باید به این جزیره برود تا اطلاعاتی از آدمی به نام سن اسپریتو(San Esperito) به دست آورید.
با توجه به کش و قوس هایی و ماجراهایی که در این یازی برای شما اتفاق می افتد این بازی را میتوان در زمره جذابترین بازیهای کامپیوتر قرار دارد.آیا از بازی Farcry خوشتان آمد؟از بازی Grand Theft Auto چه طور؟فکر می کنید اگر این دو را با هم مخلوط کنیم،چه بازی تولید می شود؟بله درست حدس نزدید،زیرا “ماداگاسکار” تولید نمی شود.بله درست حدس نزدید!زیرا Prince Of Persia هم تولید نمی شود.اما بله درست گفتید،زیرا Just Cause تولید می شود.این بازی مخلوطی از Farcry سوم شخص و GTA است.بدین علت با Farcry شباهت دارد که محیطهای هردو در نواحی گرم سیری است و گرافیک دو بازی به هم شباهت دارد. بدین علت به GTA شباهت دارد که شما توانایی سوار شدن به انواع هواپیماها،ماشینها،موتورها،انواع قایق،انواع بالگرد!و… را دارید .شما حتی می توانید از چتر به بیرون بپرید. همچنین چند شهر نیز در بازی تعبیه شده است.یعنی همانند Farcry نیست که فقط محیط های گرمسیری داشته باشد و وجود چند شهر به کیفیت بازی افزوده است. گرافیک بازی بسیار خوب است و شما نکات بسیار زیادی را در بازی از لحاظ گرافیکی خواهید دید.مثلا اگر با هواپیما بر فراز دریا مسافرت کنید،صحنه غروب خورشید واقعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.یا اگر در کنار ساحل راه روید،جای پای شما به صورت بسیار طبیعی بر روی شنها می ماند.از دیگر نکات هم می توان به وجود پدیده ی سراب اشاره کرد

بازی از لحاظ صداگذاری هم به گفته سازندگان واقعا خوب کار شده است.آنها می گویند که وجود صداگذاری خوب برای بازی بدین بزرگی حتما لازم است و ارزش بازی را دوچندان می کند.همچنین به گفته آنان صدای انواع اتومیبلها،انواع اسلحه ها،صدای پیچیدن باد در شاخه درختان،صدای موج دریا و ..به بهترین نحو کار شده و شما هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد.خوب است بدانید که ناشر بازی Eidos Interactive و سازنده آن استودیو Avalanche است.
بازی همچنین قابلیت تبدیل شب به روز و بلعکس را داراست.سلاح های متنوعی هم در بازی گنجاده شده است.همان سلاحهای کلیشه ای مانند :شاتگان- مسلسل – هفت تیر – تفنگ دوربین دار – کلت کمری – سلاحهای علامت دهنده(منور) و… . همچنین می توانید بر پشت وانتهای مختلف سوار شده و هدفتان را به رگبار ببندید.

_____________________________________________

سیستم مورد نیاز بازی Just Cause 1

System: Pentium IV 1.4 GHz or equivalent
RAM: 512 MB
Video Memory: 128 MB



:: موضوعات مرتبط: بازی های خاطره انگیز , بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی خاطره انگیز و بسیار نایاب Just Cause 1 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 6894
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی