.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
ر

من شب فاصله ام

 


تو کجایی مادر


من لب حوصله ام


تو کجایی مادر


من به عادت بیمار


تو کجایی مادر


من ز دنیا بیزار


تو کجایی مادر


من به نفرین زمان


تو کجایی مادر


من در آغاز خزان


تو کجایی مادر


من به ماندن گریان


تو کجایی مادر


من به رفتن خندان


تو کجایی مادر


من به دل غم دارم


تو کجایی مادر


من تو را کم دارم


تو کجایی مادر ..

 

 





:: موضوعات مرتبط: پدر و مادر , ,
:: برچسب‌ها: من شب فاصله ام ,
:: بازدید از این مطلب : 4023
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی